פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ושירות שלא קויים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי קניתי מאירוקה משקפיי ראיה ב750 ש"ח של חברה מוכרת.
ביום הקניה הובטח לי ע"י המוכרת שמכרה לי את המשקפיים כי בשנה הראשונה יש אחראיות שלמה על כל קילוף צבע במשקפיים.
אחרי 8 חודשי שימוש נעשה קילוף במשקף ופניתי לחנות שוב, שם ענה לי המנהל שדבר זה ממש לא נכון, שהעובדת כבר לא עובדת שם וש"אין מה לעשות"... לאחרי וויכוח עזבתי את המקום.

אחרי כחצי שנה שלא הייתי בארץ חזרתי שוב בכעס גדול ובתחושה כי רימו אותי לאירוקה שוב וגילתי מנהל חדש שרצה לעזור אך ידיו היו כבולות, הוא צידי אותי במספר של שירות הלקוחות ואליהם פניתי...

שירות הלקוחות לא חזר לאימיילים ששלחתי להם מס' פעמים.

לפני מס' ימים שלחתי פניה בעזרת אתר אחר לצרכנות, וחזרו אלי מאירוקה להגיד שאגיע ביום ראשון לסניף לסגור את הענין.. אחרי שהסברתי שאינני מעונין בכל תשלום נוסף על מה שהובטח לי כי יהיה עליו אחראיות.

כשהגעתי יום ראשון לסניף - לא דובים ולא יער. מנהל החנות לא ידע במה מדובר בכלל, ומנהל פניות הלקוחות של אירוקה בכלל לא היה במשרדו וקיבלתי שוב את אותה תשובה של מנהל החנות גם מפי נציגת השירות...

הנני כועס מאוד על הסחבת הזו ועל השירות הגרוע בנוגע למה שהובטח...

נמאס לי להילחם בתחנות רוח כאשר כל מה שאני רוצה זה תיקון מהיר ועמידה בתנאי הרכישה המקוריים...

ממתין לתשובה מהירה.
ו סוג הנזק :
תיקון המשקפיים או לחילופין מציאת פתרון חילופי. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה