פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ואי הגינות כלפי הלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ9 חודשים רכשתי לראשונה עדשות ראיה. בחרתי בחברת אירוקה משום שהם נראו לי חברה אמינה ומקצועית.
רכשתי 12 עדשות עבור שנה אך כעבור מספר חודשים החלטתי לבדוק שוב את ראייתי בעקבות כאבי ראש, התברר כי המספר וגם הצלינידר שלי גדלו באופן משמעותי.
ביקשתי מהסניף בב"ש להחליף את שלושת העדשות שנותרו אך לאחר טירטורים וטלפונים רבים, מנהל הסניף סרב בטוענה כי הקופסא פתוחה. העדשות מגיעות בשתי חבילות גדולות ובכל אחת מהן 6 זוגות עדשות הסגורות בקופסא נפרדת. את הקופסאות הפנימיות אסור לפתוח משום שאורך חיי העדשות הם חודש, מכאן עולה כי הקופסאות לא היו פתוחות וטענת אנשי אירוקה לא רלוונטית.
פניתי לשירות הלקוחות של החברה מספר רב של פעמים ולאחר 3 שבועות (!) וצעקות הדדיות נתקבלה גם מהם תשובה שלילית, שוב בגלל סיפור הקופסאות.
בעת מכירת העדשות נאמר לי כי אם אצטרך להחליף את העדשות הם ישמחו לעשות זאת כל עוד הקופסאות שלמות, רק לא טרחו לידע אותי לאיזה קופסאות הם מתכוונים וכי ההחלפה בכלל רלוונטית רק לחצי השנה הראשונה, כי בחצי השנה השניה הקופסא השניה נפתחת, הווה אומר שללקוח מגיע רק חצי מהשירות.

אף על פי שמדובר רק ב3 עדשות אני רואה לנכון כי יש להתריע את הציבור על חברת אירוקה ועל נטייתם להבטיח שירות שלא יגיע לעולם.

שלכם
יפעת

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה