פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים וסחבת בהחזרת תשלום נושא התלונה:
פרויד פני פרויד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך פסח, 13.4.07 רכשתי משקפי שמש באירוקה. הובטחה אספקה תוך שבוע ימים. המתנתי בנחת, חלף שבוע ועוד שבוע ונסר לי שהם לא עומדים בלחץ, בתום השבוע השלישי המשכתי לקבל מגוון תרוצים לא לשביעות רצוני וכמובן היחס המתחמק של מנהל החנות .
בתום שלושה שבעות ולאחר פניה לשרות לקוחות דרשתי לבטל את הקניה. לאחר חתימה על ביטל, החלה סחבת בהחזר הכספי עד היום 10.6.07. למרות הפניות הרבות.ולמרות הטלפונים הן למנהל החנות והן לשרות הלקוחות שמסרו שהשק מוכן ויעובר לחנות.
היחס מזלזל, אין אמינות, לא יתכן שכך יזלזלו בלקוחות.

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה