|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות גרוע ואי תיקון משקפיים |
נושא התלונה: |
קאופמן מיכאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 24 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון ירושלים וקניון קריית אונו |
כתובת: |
סניף תיקונים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע מסרתי משקפי שמש של POLO SPORT לתיקון בסניף קרית אונו. המשקפיים נקנו לפני כשנה בסניף בקניון ירושלים והאחריות שניתנה היתה לחצי שנה.
כשמסרתי את המשקפיים לתיקון נאמר לי שמחיר התיקון (החלפת עדשה אחת) יהיה 200 שקלים חדשים ובלית ברירה הסכמתי.
היום קיבלתי טלפון ממנהלת שירות לקוחות בו נאמר לי שלאירוקה אין במלאי חלקי חילוף לכן יוחזרו המשקפיים לסניף. לא עזרו לי הוויכוחים הברורים לגבי זה שהשירות גרוע ולא מקובל. כל התשובות היו בסגנון 'אלא הנהלים של אירוקה' - הם לא מוכנים להזמין חלק, ולא מוכנים לפצות אותי בשום דרך.
|
כל הנזקים ברשימה |
סוג הנזק : |
תיקון המשקפיים או החזר של 900 שקלים חדשים עבור המשקפיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|