פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון משקפי שמש< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בספטמבר 2006 משקפי שמש מסוג פולו בחברת אירוקה בסכום של 1000 ש"ח. במהלך השנה שהן ברשותי, נשברו משקפי השמש פעמיים באותו מקום בדיוק. בפעם הראשונה אחרי 3 חודשים והמשקפיים תוקנו ללא חיוב, הפעם השניה קרתה לפני חודשיים( אני שמתי את המשקפיים לתיקון רק לפני שלושה שבועות).
מחברת אירוקה נמסר לי כי לא ניתן לתקן את המשקפיים מפני שהם לא עובדים יותר עם המותג פולו, לכן אין להם חלפים במלאי ולכן הם יחזירו לי את המשקפיים ללא תיקון. אחרי שהתקשרתי ודיברתי עם האחראי "גלעד" ( אחראי שירות לקוחות ) , הוא החליט שהוא יפצה אותי במחצית מסכום הרכישה ע"ס 550 ש"ח. לסניף הגיע הזיכוי אך ללא המשקפיים. התקשרתי שוב לשירות לקוחות ודיברתי עם גלעד, הוא אמר לי כי מגיע לי או פיצוי על הסכום שנקבע או המשקפיים ללא התיקון, אך לא שניהם יחד.
טענה זו אינה מתקבלת על הדעת, זו גניבה ועברה על החוק . החברה לקחה לי מוצר שקניתי בכסף מלא ולא מוכנה להחזיר לי אותו עם פיצוי אלה משאירה אותו אצלה. מצב זה הוא אניננו פיצוי כלל!
כאשר רכשתי את המשקפיים לא ידעו אותי ולא צויין בפני מצב בו לא יהיו חלקי חילוף למשקפי בתוך פחות משנה. החברה כן אמרה לי כי יש אפשרות לתקן את המשקפיים אם הן נשברות ( חוץ מהעדשות ). לא שילמתי לחברה סכום כ"כ גבוה על מנת שאצטרך לקנות מוצר נוסף תוך שנה.
בסכום שניתן לי אין מוצר שווה ברמתו למותג שאני קניתי ולכן אצטרך להוסיף סכום גבוה בהרבה מסכום התיקון שעומד על 120 ש"ח, ע"מ שאוכל ללכת עם משקפיים אחרות.
אשמח לקבל תשובה בהקדם
בתודה מראש
מתן
וכל שאר הנזקים סוג הנזק :
פיצוי כספי והחזר משקפיי השמש שלי יחד. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה