פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקי חילוף למשקפיים נושא התלונה:
שדה איציק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות- ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי משקפי רכיבה בארוקה בסניף בראשל"צ. מחיר המשקף כ-500 ש"ח.
לפני כשבועיים נשברהבאמצעהאחת המוטות המהווה את האוזניה של המשקף.
בחנות המקומית בה נרכשו המשקפיים היו נחמדות מאד המוכרות ואמרו שתוך 2/ ימי עבודה המשקפיים יוחזרו תמורת מחיר של 40 ש"ח.
מסרתי וחיכיתי.
לאחר כשבוע התקשרה בחורה משרות לקוחות החברה ומסרה לי ש"אין חלקי חילוף למשקף הזה, ומאחר והם אינם אמורים להחזיק חלקי חילוף אז הם מחזירים לי את המשקף בחזרה".
ממש הוגן מצידם. משקפיים יקרות ללא חלקי חילוף?
ברצוני לשאול את מנהל החברה, האם אתם באסטיונרים בשוק?
בשביל מה אתם רשת? אם לא כדי לתת שרות?
ובהנחה שאכן זה משקף "נדיר" ואין לכם במלאי חלקי חילוף, הרי יכולתם להציע הצעה לרכישה מוזלת של משקף אחר בחנותכם?
מה שעשיתם הוא חוסר מחשבה שיווקית, או ליתר דיוק פעולה שיווקית הפוכה.
אני כלקוח ממורמר, כותב עליכם תלונה, אספר לכל חבריי, שאתם לא מסוגלים לתת שרות ובטח לא מסוגלים לחשוב על רעיון מקורי.
לא ביקשתי כסף ואל ביקשתי פיצוי. בסך הכל רציתי לתקן את המשקפיים.
"שרות טוב -הופך לשרות דב" בגלל אי מקוריות וראית צרכי הלקוח לפני הכסף.
וההפסד קודם כל הוא שלכם.
בברכה,
איציק שדה
עוגמת נפש סוג הנזק :
רצון למכור ולא לדחוק את הלקוח לחנותשממול פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה