פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בילו 2 רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 30.07.08 רכשתי משקפיי שמש מדגם ארוקה בסניף אשדוד.
לאחר יומיים הגעתי עם המשקף לסניף ברחובות במטרה להחליף את הדגם באחר.
המשקף היה ללא רבב אך למרות זאת מנהלת המשמרת סרבה בתוקך להחליף אותם בטענה כי "נגמר המבצע שהיה רלוונטי לדגם זה" לאחר התעקשות מצידי "השיגה" המנהלת אישור. חיפשתי בחנות דגם אחר ללא עזרה מאף אחת וכשבחרתי דגם הוא לא היה במלאי הגדם בשני היה סרוט והדגם השלישי אין בחנות אפשר להזמין מהמחסן המרכזי.
מאז חלפו יותר מ - 20 יום ללא יחס מהסניף וגם כאשר אני יוזמת שיחה הן טוענות כי הבחורה אשר טיפלה בהזמנה לא במשמרת וכשתבוא תתקשר אך היא אינה מתקשרת אלי. אפילו לתת לי את מס' הדגם סירבו.
כל ההתנהלות ארוכה ומייגעת מאוד עבורי וזה הביא אותי למסקנה: כי משקפי שמש לא קונים הארוקה!!!!
????? פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה