פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיי שמש חדשות ויקרות שניפגמו ולא הוחלפו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יהודה הלוי פינת בלפור אשדוד כתובת:
סניף לב אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיי שמש לילדה בשווי 100 ש"ח, באותו יום המשקפיים נפלו לילדה מהידיים ונגרם נזק קל מאוד (הסוגר השתחרר קצת) חזרתי לחנות רציתי שיתקנו לי את המשקפיים בסך הכל באותו יום קניתי אותם, היחס היה לא אדיב בכלל, ואמרו לי שאין אחריות על דברים כאלה , אני לא מבינה קניתי בחנות בעלת שם זה לא סתם סוחר בשוק שמכר לי ב 10 שקלים התקשרתי לשרות לקוחות של החברה והם אמרו לי לכתוב מכתב תלונה, כתבתי מכתב ואז חזרו אליי בטלפון ואמרו לי מצטערים אין ביכולתנו לעזור לך זוהי המדיניות של החברה.
סוג הנזק הוא לא רק כספי הוא גם עוגמת נפש וגם עלבון בגלל הצורה בה דיברו אליי בחנות, ובשירות לקוחות נתנו לי להרגיש תכתבי מכתב תלונה ונעזור לך\
כספי סוג הנזק :
שיוחלפו משקפיי השמש בחדשות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה