פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות של החברה כלפי משקפיים פגומויםmer נושא התלונה:
רוטבנד אראל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי משקפי שמש בקניון רחובות מחברת ארוקה בתאריך 29.5.2008 ולאחר כחודשים הופיעו סדקים בנקודות של הברגים המחזקים את המשקף הבאתי לחנות בה קנית את המשקף וביקשתי שיחליפו לי את המשקף המוכרים בחנות שלחו את המשקף לתיקון מעבדה ולתומי חשבתי שזה יגמר מהר אולם לאחר כמה ימים התקשרו אלי משרות לקוחות של ארוקה והודיעו לי שאני צריך לתקן את המשקף בתשלום אבל שאני יקבל 30 אחוז הנחה על התיקון אבל מצד שני הבטיחו לי אחריות על כול נזק שלא קשור אם אני עשיתי כמו צבע שמתקלף וגם שברים כתוצאה מהידוק יתר של המשקף ולא רק אני ראיתי את המשקף גם בעלי מקצוע אחרים אני ואישתי קונים קבועים בארוקה ובדרך כלל מרוצים אולם לאחר המקרה המצער שנהנתי מהמשקף חודשיים בלבד (אם הייתי יודע הייתי קונה משקפים ב50 שח) וארוקה מוצאת דרכים להתנער מאחריות אני אראל רוטבנד לא מוכן להשפלה הזאת אני מאוכזב.
התנערות מאחריות ונסיון לגבות תשלום נוסף שלא בצדק סוג הנזק :
להחליף לי את העדשה ללא תשלום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה