פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתיקון משקפי שמש שנשברו ללא תשלום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גולדה מאיר 7 חולון כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ב29.07.07 רכשתי משקפי שמש בחנות אירוקה בקניון חולון. שילמתי עבורם 263 ש"ח. המשקפיים מדגם 155871. כעבור 10 חודשים בלבד, בחודש מאי 2008, נשברה מסגרת המשקפיים, מה שגרם לנפילת העדשה ולחוסר היכולת לעשות בהם שימוש. המשקפיים לא נפלו ולא קיבלו שום מכה אלא פשוט מסיבה כלשהי נוצר סדק במסגרת הפלסטיק. בתאריך ה21.05.08 מסרתי את המשקפיים לבדיקה במעבדה, באמצעות סניף ארוקה בקניון חולון. בתאריך ה01.06.08 נמסר לי באמצעות שירות הלקוחות של החברה כי עלות התיקון עומדת על 200 שקלים (סכום שזהה כמעט למעשה לסכום שאותו שילמתי עבור המשקיים). לאחר שהסברתי כי הנני סטודנטית המשתכרת בפחות משכר מינימום, הוצע לי לתקן את המשקפיים בסכום של 100 ש"ח. לדעתי על החברה לבצע את התיקון ללא תשלום, או בתשלום סמלי שלא יעלה על 30 שקלים. יש ברשותי מכתב משירות הלקוחות של החברה ובו נרשמו הפרטים שנאמרו לי בשיחת הטלפון ב-01.06.08.
כספי סוג הנזק :
מבקשת לתקן לי את המשקפיים ללא תשלום או לתת לי שובר לרכישת משקפיים חדשות באותו הסכום - 263 ש"ח פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה