פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכול ביקורת נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפיים שמש של איס ון לורן שנמצאות ברשותי אפילו לא שנה , נשבר לי זרוע של המשקפיים ושלחתי אותם לתיקון מיכוון כי אירוקה היא רשת בלעדית שמשווקת את הדגם זה , לאחר שהגיע לתיקון מתקשרים ומודעים לי כי אין להם את החלק של הדגם זה , אני בתור לקוחה לא צריך לעניין אותי כי אין להם את החלק, שקניתי את המוצר בחרתי בחברה זו בכיוון כי אני יודעת שיש מאחורי חברה שתתן לי תשרות לכל בעיה גם אם זה בתשלום . לא יתכן כי מתקשרת אלי נציגת שירות לקוחות שלהם ואומרת לי כי יש 90% הנחה ברשת ואני יכולה לרכוש משקפיים אחרות , הסברתי לה כי אני ביכולתי לרכוש משקף נוסף בגלל זרוע שנשברה לי ועולה רק 200 ש"ח ואני מוכנה לשלם כל מחיר בשביל להחליף זרוע , אבל לא לרכוש משקפיים נוספות במחיר של 1200 ש"ח כמו שעלה משקף זה .סיפר לי איש מקצוע בתחום זה כי מכיר אנשים שבאו לאחר שלוש שנים אם משקפיים שבורות וסידרו להם את המשקף ואם במידה ולא היה להם תדגם הלקוח קיבל משקפיים בדגם חדש במחיר שקנה את הישנות , ואני חושבת שזה באמת שירותי ולא פתרון להגיד לי בצורה לכי תקני חדשות יש מבצע בכל הרשת . אודה לעזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
או פיצוי כספי בסכום של המשקף שרכשתי או תיקון של המשקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה