פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש פגומות שנרכשו אתמול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 17/09/2008 בשעה 21:09 רכשנו משקפי שמש לבעלי.
למחרת בבוקר (היום) בתאריך18/09/2008 התקשרתי לשירות לקוחות בשעה 9:00 בטענה שאנו רוצים להחזיר את המשקפיים מפני שהן מסנוורות בשמש, הן אינן כהות מספיק ולקחת זוג אחר במקומם שמדד בעלי אתמול שהוא במקרה זול יותר. את ההפרש איננו רוצים לקבל בזיכוי כי עד הפעם הבאה שנצטרך משקפי שמש תעבור תקופה גדולה ואין לנו מספיק כסף בשביל שנחכה למימוש הזיכוי מעל שנה.
אחראית שירות לקוחות בנוסף לזה שטענה שאין החזר כספי, למרות שזה יום אחרי שקנינו ולמרות שזה פגם במשקפיים גם טענה שאין לקנות משקפי שמש בלילה.... כי אי אפשר לבדוק אותן באור יום.
זאת ממש חוצפה להתבטא בצורה כזאת, אם אירוקה יודעים שאסור לקנות משקפיים בלילה אז מה הסיבה שהם מוכרים משקפי שמש בערב? למה החנויות פתוחות בערב?
בנוסף, אחראית שירות הלקוחות טענה שאם הם היו מספקים את כל הלקוחות שלהם הם כבר מזמן היו פושטים את הרגל.
בנוסף לזה שאיני מרוצה מזה שלקוח רוצה להחליף מוצר יום למחרת, בהחלט איני מרוצה מדיבורה של "אחראית שירות לקוחות".
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה