פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפים מתפרקות-שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/8 רכשתי עם אשתי זוג משקפי שמש בעלות של 498.99 ש"ח. כחודש לאחר הרכישה התפרק הציר המחזיק את ידית המשקפיים בפתאומיות. לאחר מס' ימים פנינו אל סניף הקריון בבקשה לתקן את השבר, אולם המוכרת עידכנה אותנו שמאחר והחברה ושירות התיקונים שלה מצויים בפגרה למשך כל החגים (!) אאלץ להמתין לשובם. מיותר לציין כי המוכרת סירבה לשמור את המשקפיים אצלה בינתיים, וכך נאלצתי לשוב אחרי ימי המתנה ממושכים אל הסניף במטרה לתקנם. בשעה שמסרתי את המשקפיים לתיקון ציינתי כי אני ממתין כחודש בקירוב, ולכן אבקש לזרז את משך התיקון העומד על שבועיים ימים, אך כמובן רק כעבור שבועיים יצרו עימי קשר, עידכנו אותי שהתיקון בוצע, אך מאחר ומדובר בשבר שאני ביצעתי לטענתם, אדרש לשלם 180 ש"ח נוספים. שלחתי מייל בבקשה שיחזרו אלי דרך האתר - אך כמובן שאף אחד לא יצר עימי קשר. כעבור שלושה ימים פניתי בעצמי לשירות הלקוחות אך נתקלתי ביחס של אטימות שלא נראה כדוגמתו - עלי לשלם 180 ש"ח (ישקלו לתת לי הנחה....) וזה מה יש.
אני החלטתי שלחברה הזו אני לא חוזר ויהי מה, ומזהיר גם אחרים לא להגיע אליהם, כי כשמשהו יקרה למשקפיים- תצטרכו לחפש אותם. בכל מקרה את המשקפים אני לא חוזר לקחת-הפסדתי 500 ש"ח אבל הם הפסידו לקוחות.
כספי סוג הנזק :
תיקון ללא תשלום+פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה