פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי מקצועית של מוכרת בחנות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לעלות את תלונתי בפני אתר זה כי כל ניסיונותי מול שירות לקוחות אירוקה באופן פרטי גררו התחמקות והתנערות.
וכך הסיפור החל:
בתאריך המצויין נכנסתי לחנות אירוקה בסניף עפולה כדי לבחור לי משקפי שמש מתאימים
היות ואני בעלת משקפי ראיה (שאיתם הייתי גם בזמן הסיור בחנות) הפצירה בי המוכרת (אני לא התלהבתי מהרעיון) מס' פעמים להסיר את משקפי הראייה כי ברצונה למדוד את מספרם של העדשות על מנת להעריך את עלות משקפי השמש בתוספת עדשות ראייה שברצוני לרכוש.
תוך כדי שהיא מודדת את מספרם של משקפי הראייה במכונה ומתעסקת עם שאלות של לקוחות אחרים בחנות, הבחנתי כי זמן ממושך היא מתעכבת על עדשה שמאל שלי ומנסה לייצב את המשקפיים במכונה בכך שהיא משפשפת את העדשה למעלה ולמטה שמאל וימין ולוחצת עליהם,חשתי כמובן שמשהו לא תקני ומאוד לא מקצועי באופן טיפולה במשקפיים אך ניסיתי לבטל את תחושתי מתוך אמונה שאירוקה היא רשת שתתן ללקוחותיה שירות עם אנשי מקצוע
לאחר שהחזירה לי את המשקפיים (וגם זה תוך שהיא גוררת אותי עד לדלפק השירות עם המשקפיים בידיה) מהבדיקה היו עליהם כתמים מאצבעותיה\מהמכונה מצידה היא לא טרחה להסירם דבר שהפריע לי להבחין בשריטות שנוצרו על העדשה
כשחזרתי הביתה הבחנתי בבירור,היא שרטה לי את המשקפיים בעדשה השמאלית שלי(אותה היא בדקה ראשונה והתעכבה עליה כמתואר)
מיד טילפנתי אל המוכרת בסניף ואמרתי לה כי היא שרטה לי את משקפי הראייה בבדיקה שביצעה והרי שהיא זאת שבכלל הפצירה בי מלכתחילה לבדוק את מספרם
תגובתה הראשונית הייתה.."טוב מה את רוצה עכשיו?"
ולאחר מכן אמרה "אם כבר התמקדתי על עדשה ימין עם הצילינדר שלך" (כי אמרתי לה שבעדשה שמאל יש לי שריטה)
מה שהיא שכחה "המקצועית" שהימין שלה זה השמאל שלי ואכן רק בעין שמאל יש לי צילינדר,
עוד טענה כי למכונה יש גומי ולכן זה בלתי אפשרי
אז סליחה.. מספיק שיש גרגיר על הגומי של המכונה בשביל לשרוט לי את המשקפיים עם מהלך בדיקתה והתנהגותה הלא מקצועית.
פניתי לשירות לקוחות והבעתי בפניהם את חשיבות משקפי הראייה עבורי,אני 15 שנה מרכיבה משקפיים ומטפלת בהם כאילו היו איבר בגופי מיותר לציין כי אני כמעט ולא מסירה אותם מעיניי
עלויות תיקון המשקפיים יקר העדשה היא יקרה ודקה במיוחד

השריטה היא באמצע העדשה דבר הגורם לראות לקויה ופוגם לי באיכות הראייה

זה ממש בזיון שכל נסיון שלי לפנות אליהם בדרישה לפיצוי\בדיקת העניין גורר התחמקות והתנערות
כבר קרוב לשבועיים עברו
וכמובן שלא העלבון הזלזול והשריטה יעלמו
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה