פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפי שמש< נושא התלונה:
מרגוליס צליל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון הצפון נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי משקפי שמש בסניף אירוקה בקניון הצפון בנהריה בסכום של
1,600 ש"ח.
המשקפיים התרחבו וניגשתי לסניף בנהריה כדי שיצרו לי אותם. הם שלחו אותם למעבדה במעבדה אמרו שאין להם חלקי חילוף ולא ניתן לתקן את המשקפיים, לכן אין מה לעשות.
פניתי לשירות לקוחות של אירוקה לגב' בשם מירית ארגמן שעמדה על דבריה בתוקף שאין מה לעשות שארכוש משקפיים אחרות.
לא נראה לי שמשקפיים בסכום כה גבוה שעדיין נמכרים בסניפים לא ניתן לתקן ואין חלקי חילוף.
ביקשתי לקבל משקפיים אחרות תמורתם.
מירית ארגמן דיברה בתקיפות ובחוצפה וטענה שלמרות הכל עלי לרכוש משקפיים אחרות ואין מה לעשות.
לא נראה לי מקובל שעל מוצר בסכום כה גבוה לא ניתן לתקן או להחליף.אני עומדת על כך בכל תוקף לקבל פיצוי על הוצאה כה גדולה.לטיפולכם המהיר אודה.
צליל מרגוליס - 054-3011125.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי או תיקון המוצר פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה