פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב של רשת ארוקה לקחת אחריות על מוצרים של החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית התקשורת נווה אילן, ד.נ 90850 הרי יהודה כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2007 רכשתי משקפי שמש של אירוקה מדגם 175592 בחנות חברה בקריון.
כעבור שנתיים ירד ציפוי משני צדדים של עדשות - הדבר שלא מאפשר המשך שימוש במשקפיים.
החברה סירבה לתקן את הפגם (הייתי מוכן לממן את התיקון למרות שחושב שפגם הוא בעדשות ולא תוצאה משימוש)
בטענה שדגם הוא מקולקציה ישנה שיצאה מהיצור. באירוקה גם טוענים שלחברה אין שום מחויבות להחזיק בחלקי חילוף שיצאו מהיצור.
לפי דעתי חברה חייבת לתת פתרון ללקוחות בכל תקופת השימוש במוצר שלהם במיוחד שמדובר בזמן סביר (שנתיים).

נשמח לקבל התייחסות של החברה
כספי סוג הנזק :
החלפת עדשות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה