|
|
|
|
|
|
סירוב של רשת ארוקה לקחת אחריות על מוצרים של החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית התקשורת נווה אילן, ד.נ 90850 הרי יהודה |
כתובת: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2007 רכשתי משקפי שמש של אירוקה מדגם 175592 בחנות חברה בקריון.
כעבור שנתיים ירד ציפוי משני צדדים של עדשות - הדבר שלא מאפשר המשך שימוש במשקפיים.
החברה סירבה לתקן את הפגם (הייתי מוכן לממן את התיקון למרות שחושב שפגם הוא בעדשות ולא תוצאה משימוש)
בטענה שדגם הוא מקולקציה ישנה שיצאה מהיצור. באירוקה גם טוענים שלחברה אין שום מחויבות להחזיק בחלקי חילוף שיצאו מהיצור.
לפי דעתי חברה חייבת לתת פתרון ללקוחות בכל תקופת השימוש במוצר שלהם במיוחד שמדובר בזמן סביר (שנתיים).
נשמח לקבל התייחסות של החברה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת עדשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|