פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה אינה מוכנה להחזיר זיכוי של 100 שח. נושא התלונה:
אבישר שוש שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
זיכרון יעקב כתובת:
קניון "מול זיכרון" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
האירוע הוא כדלקמן: בתאריך 17/5/09 קניתי משקפי שמש בארוקה בסניף במול זיכרון" אצל מוכרת בשם דנה שגם אחראית על הסניף במחיר 800 ₪.
הבהרתי מפורשות לדנה מראש ולפני הקניה בכלל שהמשקפיים צריכים להתאים לעדשות מולטיפוקל שיאושרו על ידי האופטיקאי ושיתכן שאצטרך להחליפם לאחר הבדיקה שלו.
יומיים לאחר מכן הגעתי כדי להחליף את המשקפיים, המשקפיים עברו בדיקה מדוקדקת ע"י שני עובדים שלכם, כך שהחזרתי משקפיים תקינים כמו שקיבלתי.
ההלם היה כשבחרתי משקפיים זולים ב 100 ₪ רק ואז נאמר לי שלא מחזירים לי את ההפרש, אלא נותנים לי זיכוי, מדוע זה נאמר אחרי הקניה ולא לפני .
איפה השקיפות והגילוי הנאות כלפי הלקוח? דנה לא אמרה לי דבר ולו חצי דבר בנוגע למדיניות חסרת הפשרות שלהם. היא ידעה מראש ועוד שני עובדים שהיו בחנות שעזרו לי להתאים משקפיים, שאני עשויה להחליף. חובתם הייתה ליידע אותי על מדיניות זו .עצם העובדה שאף אחד לא אמר לי דבר , זה טעם לפגם והטעייה.
דנה מודה שלא נאמר לי דבר על כך.
אם היה נאמר לי דבר כזה הייתי עושה לעצמי את החשבון אם אני מוכנה לעסקה כזו. ומכיוון שכך, הייתה פה עמימות מצד כל המוכרים וכן העלמת אינפורמציה חיונית שהייתה חשובה וחיונית לי. שלו ידעתי אותה לא הייתי מגיעה לסיטואציה של קנייה או החזר.
אם היו עושים עבודתם נאמנה הייתי עושה את החשבון שלי. ברור שלא הייתי עושה קניה כזו ברשת שלהם מעצם העובדה שאני:
א.מסתבכת בזיכויים.
ב. אין לי מה לעשות עם זיכוי קטן של 100 ש"ח פלוס מינוס, כך שמבחינתי זה כמו לזרוק את ההפרש.
כך שמכל כיוון שתסתכלו על עניין זה, אין פה ראיה צרכנית הוגנת כלפי הלקוח, לשחרר אותו מדאגה לגבי ביטחון הקניה , נהפוך הוא הזיכוי (שאני מראש נמנעת ממנו בכל קניה) תופס אותי להיות תלויה בעוד קניה נוספת.
בשיחתי עם דנה לאחר כל הבירורים שלה היא אינה מכחישה שהצדק עימי ושהם ידעו מראש שאני עשוייה להחליף. מה עוזר לי הצדק שלי כצרכן מול "מדיניות הזיכויים" של ייהרג ובל יעבור שלהם ? זה לעג לרש.
אני מאוד מקווה שאתם תעזרו לי במהרה שיחזירו לי את כספי או את ההפרש.
נכון לעכשיו הסחורה נמצאת אצלהם בחנות ואני נאלצת להיות בלי משקפיים אופטיים כרגע.
חבל מאוד שבמקרה כזה שהצדק עם הלקוח הם מתישים את הלקוח והולכים איתו ראש בראש.
שוש אבישר טלפון 0522206714

כספי סוג הנזק :
החזר הזיכוי במזומן. ואם עובר זמן ואני נאלצת לקנות משקפיים במקום אחר אז את מלוא סכום הקניה 800 שח פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה