פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפה ושדרוג משקפיים לאחר יומיים מיום הקנייה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
חברת "אירוקה" – מח' שירות לקוחות

שלום רב,
ביום חמישי, 04/06/2009, רכשתי משקפי שמש.
מדגם Z0-p2 alu+mt.Dk GU- s po 106110 (חשבונית מס' 100309 )
במחיר: 399 ₪ ברשת האופטיקה "אירוקה" בסניף נצרת.
בחנות מדדתי את המשקפיים ולאחר בדיקה שהם מתאימים לצרכיי – קניתי. את המשקפיים הרכבתי במהלך הנסיעה ולאחר מכן, הכנסתי אותם לנרתיק.
ביום א', 07/06/2009, לאחר שיחה עם עמית לעבודה הומלץ לי הדגם: rudi project כמוצלח יותר. בעקבות ההמלצה ניגשתי לסניף בכרמיאל (סמוך למגוריי), מדדתי ובחרתי את המשקפיים מהדגם לעיל. במעמד הקנייה, המוכרת ניקתה את המשקפיים שברצוני להחזיר ומצאה בהם שריטה. אני כמובן, הייתי בהלם והופתעתי מקביעתה מפני שהמשקפיים היו בשימוש כשעתיים בלבד (במהלך הנסיעה ביום הקנייה), הם לא נפלו ולא נחבלו בכל צורה שהיא. בעקבות הממצא המוכרת סירבה לבצע את ההחלפה ושדרוג המשקפיים ואני הופתעתי לגלות שהמשקפיים שקניתי שרוטים. לתשומת לבכם, לולא הייתי מבקש לשדרג את המשקפיים לא הייתי יודע/מבחין בשריטה.
ביום ב', 08/06/2009 ניגשתי לסניף בנצרת ושם טענו שהמשקפיים עברו בדיקה קודם המכירה ואין מצב שנקנו בצורה הזו. אני מאמין שהם צודקים, אך יחד עם זאת, לא ברור לי מדוע מפקפקים ביושרי ? גם אני בטוח שהמשקפיים לא נפלו לי ולא נחבלו בשום צורה שהיא. אני מרגיש מופסד פעמיים: גם אינני יכול לבצע את ההחלפה וגם נשארתי עם משקפיים שרוטים.
הוצע לי לשלם עבור העדשה הפגומה מחיר של 120 ₪ ואז להחליף ולשדרג את המשקף לדגם: rudi project שעלותו מצריכה תוספת של כ-400 ₪.
לנוכח עובדות אלה אני חש תסכול רב ועוגמת נפש. בשיקולי הקנייה של המשקף לקחתי בחשבון שכדאי לי לדבוק בחברת "אירוקה" בה רכשו בני משפחתי ואני את המשקפיים שיש ברשותם במהלך חמש השנים האחרונות ביודעי שבחברה שכזו אקבל שירות הולם.
אני מרגיש שהאמון נפגע, אינני מקבל שירות נאות ויכולתי לקנות את המשקפיים מכל חנות אופטיקה, שכן נוכחתי שאין "גב" לחברה הגדולה - את העלות של 120 ₪ בגין עדשה פגומה איננה יכולה לספוג על עצמה לאות שירות נאות ללקוחות שלה.
רק למען הסדר הטוב והסר ספק – אם הייתי מודע לשריטה, לא הייתי מבקש לשדרג למשקפיים שעלותם גבוהה בכמעט חמישים אחוז, במקום זה הייתי מבקש להחליף צבע ו/או משקפיים בתוספת של 50 ₪...
כולי תקווה שהסאגה המתמשכת הזו תסתיים כשטובת הלקוח ושביעות רצונו עומדים על הפרק – נוכח השוק המוצף, השירות הוא זה הקובע ממי יקנה הצרכן.
בברכה,
צפריר אכד
כפר ורדים.
כתובת המייל: [email protected] נייד: 052-6899265

עוגמת נפש סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה