פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים עם פגם חמור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1 בחודש פברואר 2009 רכשתי משקפיים מסוג "ג'ורג'ו ארמני" בסניף קניון השרון בנתניה יצוין, כי במעמד רכישת המשקפיים לא ניתן כל תעודת אחריות בגין המשקפיים, ולא הוראות שימוש .
2. כעבור כחודשיים לאחר הרכישה, החלו להופיע על גבי העדשות, כתמים שחורים שהתפשטו, שאינם כתוצאה משימוש לא ראוי ואינם שריטות, עד כדי כך שלא היה ניתן להשתמש במשקפיים כלל. יודגש, כי אין המדובר בשריטות אלא בפגם במוצא עצמו.
3. הואיל וטרם חלף מועד סיום האחריות, פניתי לחנות המשקפיים לצורך תיקון העדשות. המוכר שלח את המשקפיים למעבדה. לטענת המעבדה "נשפך חומר כלשהו" על המשקפיים.
אני בטוח שלא נשפך כל חומר על המשקפיים. כמו כן, לא הרכיב את המשקפיים בים,(מדובר על תקופת החורף ,ןממש לא יצא לי להרכיב אותם) ומדובר בפגם חמור במשקפיים שעליכם לעמוד לרשות לקוחותיכם, ובמיוחד שתקופת האחריות טרם הסתיימה. (בקושי התחילה)
פניתי שוב לחנות המשקפיים, לצורך מציאת פיתרון. למרבה הצער, טענת מנהלת החנות הייתה כי לא ניתן לעשות דבר, וישנה אפשרות לתקן את העדשות בעלות של 160 ש"ח לכל עדשה, דהיינו, תיקון המשקפיים מסתכם בסך של 320 ₪!

מנהלת החנות דיברה בטון מזלזל מאוד, ובמקום לעזור ללקוח על מנת שיהא מרוצה, ולכבד את הלקוחות, היא גרמה לכך שהרגשתי חוסר אונים על כך שרכשתי משקפיים ממיטב כספי, בסכום לא מבוטל, כאשר השימוש בהם נעשה לחודש וחצי בלבד.

נגרם עוגמת נפש, כאשר אין באפשרותי להשתמש במשקפיים חדשות, ובנוסף על כך אני מואשם בכך שגרם לליקויים במשקפיים בכך ש"שפך חומר כלשהו" על המשקפיים- דבר שלא היה ולא נברא. עוד אוסיף, כי התנהגות עובדי חנות המשקפיים, לרבות מנהל החנות, הייתה מחפירה ומזלזלת ללא כל רצון לעזור ללקוח על מנת שיהא מרוצה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
משקפיים חדשים לגמרי ופיצוי אחר פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה