פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים מתפרקות, יחס מחפיר מצד מוכר, התעלמות של שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 16 למרץ כתבתי אי מייל למחלקת שירות לקוחות של ארוקה לגבי זה שקניתי לפני שנה וחצי משקפי שמש ב 400 שקל בחנות ארוקה במלחה, ירושלים. מאז 3 פעמים נאלצתי לחזור לחנות על מנת שישימו בורג חדש במשקפיים כי הוא כל הזמן נפל. כאשר קניתי את המשקפיים הובטחה לי אחריות לכל החיים על תיקונים מסוג זה. בפעם הרביעית שהתופעה חזרה על עצמה, הלכתי שוב לתקן אותם ואז אמרו לי שיעלה לי 25 ש"ח לתקן את הבורג ואני צריכה לחזור בעוד כמה ימים לקחת אותם. אמרתי לו שיש לי אחריות לכל החיים והוא אמר שאין דבר כזה יותר. ההתנהגות של המוכר (זה היה בסניף מרכז העיר) הייתה מתנשאת ומנפנפת. שלחתי מכתב באי מייל לשירות לקוחות והם שלחו לי מייל חזרה וביקשו את מספר הפלאפון שלי ומאז (4 חודשים) לא חזרו אלי. בנתיים, עוד בורג במשקפיים יצא ממקומו, המשקפיים נפלו לי מהעיניים ונשברה המסגרת. אני לא מבינה יותר מידי במשקפי שמש אבל לא נראה לי תקים שבורג יצא ממקומו 4 פעמים במשך שנה וחצי (כל 5 חודשים בערך). אני סטודנטית שמנסה לשרוד, הנסיעות החוזרות ונישנות לקניון מלחה לא היו קלות (אלה היו הפעמים היחידות שביקרתי בקניון) ואין לי עוד 400 שקל להוציא על משקפיים אחרות. בנתיים אני הולכת עם משקפיים מודבקות בסלוטייפ.
כספי, סוג הנזק :
תיקון המשקפיים (כולל המסגרת) או זיכוי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה