|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי משקפי שמש באירוקה בסניף עודפים (מסתבר ...)
כעבור 12 שע' התחרטתי ורציתי להחליף דגם ועליי להדגיש אפילו לא לקבל את כספי חזרה סה"כ לגשת לאותו סניף ולהחליף דגם.
וכאן החלה הסאגה של אירוקה מולי ..
מסתבר כי מדניות החברה (שבה הם לא טורחים לעדכן את הלקוח) שאין אפשרות להחליף את הדגם שכן הוא נרכש בעודפים.
טילפנתי לשירות לקוחות ששם ענתה לי נציגה הסברתי לה מה ברצוני לעשות והיא הפנתה אותי למנהלת שלה מירית שהיא מלבד היותה מנהלת לדבריה גם מנהלת את אירוקה ומייוצגת אותה בבית משפט וגם עונה לתביעות וגם מייצגת פניותהציבור בקיצור עושה הכל והסבירה לי שזו תשובת אירוקה ולאן שלא אפנה אתקל בה .
אני "תקועה" עם הדגם שבסה"כ רוצה להחליף ואפילו באותה חנות
לעזרתכם אודה
ענבל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|