פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלק שנפל מהמשקפיים וארוקה לא מוכנים לתקן או להחזיר לספק ללא עלות ממני נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נקנה בקניון מחלה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בספטמבר האחרון רכשתי משקפיים בסניף ארוקה בקניון מלחה ירושלים, המשקפיים של חברת G.ARMANI ועלו כ- 500 ש"ח.
במעמד המכירה נאמר לי מפורשות כי יש אחריות על המשקפיים ועל החלקים.
לפני כחודש, לאחר שימוש של מספר פעמים במשקפיים (עבר חורף בין תקופת הרכישה ולכן הן כחדשות) נוכחתי לגלות כי חלק מהסמל באחד צידי המשקף נפל מהמקום שהיה מודבק וכעת יש חור שחור, המשקפיים שחורות וסמל החברה אשר מודבק בצידי המשקף הינו לבן ומודבק בשני חלקים (בתוך שקע בצורת הסמל המיועד להדבקת הסמל).
ב 22.06.09 לקחתי את המשקף לסניף אירוקה בדיזינגוף סנטר בתל אביב ביקשתי לתקן את הסמל ולחזק בצד השני כדי שלא יקרה שוב, מוכרת בשם אירה אמרה שאין בעייה והיא שולחת לתיקון במעבדה אשר יקח עד כשבועיים, ביקשתי שיזרזו את העניין מפני שנותרתי ללא משקפיים. היא ציינה על התעודה שהעניין דחוף. (תעודת משלוח 03757) .
לפני כיומיים, לאחר שהמתנתי כבר את השבועיים שחלפו התקשרה אלי עובדת המעבדה כדי ליידע אותי שהם צריכים להחליף את הזרוע מכיוון שאין להם סמל בנפרד והדבר יעלה לי בסביבות המאה שקלים. אמרתי שאין לי כוונה לשלם על פריט שהינו באחריות ושאני שמרתי מאוד על השקפיים וזה לא תקין שהסמל נפל מפני שכנראה לא היה מודבק מספיק חזק שלא יתכן שחלק פשוט נופל ושאמרו לי מפורשות שיש אחריות למשקפיים. שהם צריכים לעמוד שהבטחה שנותנים במעמד המכירה ומבחינתי יש לתת לי שרות ואח"כ לבדוק מול הספק לגבי החזר או החלפה, לא יתכן שיבקשו עלות לאחר שלא נאמר דבר ברכישה או שנתתי את המשקפיים לתיקון. העובדת אמרה שאין להם הסכמים מול ארמני להחזרת משקפיים או משהו דומה והשעלות תפול עלי במידה וארצה את המשקפיים כפי שנרכשו, מכיוון שהיא מבינה את דברי היא מוכנה לתת לי הנחה. ביקשתי לשוחח עם מנהלת מכיוון שלא יתכן שאני אשלם מחיר מוסכם על מוצר ולאחר מכן בגלל שנפל לו חלק שאולי לא מודבק כראוי אתבקש לשלם שוב על אותו המוצר! מאז ועד היום לא התקשרה אלי המנהלת, המשקפיים אצל המעבדה כבר כשלושה שבועות, לעניות דעתי ארוקה מוסרת מידע כוזב ללוקחותיה במעמד המכירה בכדי לדרבן אותם לרכוש פריטים יקרים ולאחר מכן לא נותנת את השרות המובטח. באותה מידה יכול גם שבוע הבא ליפול החלק בצד השני ואני אדרש לשלם עבור תקלה בייצור או הרכבה, לא יתכן שארוקה תסיר אחריות ממוצר שמכרה ולו ידעתי שזה יהיה המצב לא הייתי רוכשת בחנות זו את המוצר. אני רוצה את כספי חזרה או תיקון של המשקפיים כפי שהובטח. בנתיים אני ללא המשקפיים כבר תקופה ארוכה וההתנהלות של החברה מאוד לא הוגנת ולא סבירה!
תודה מראש!
זמן סוג הנזק :
תיקון המוצר כפי שהובטח או זיכוי מלא על המחיר ששילמתי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה