פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלק שנפל מהמשקפיים וארוקה לא מוכנים לתקן או להחזיר לספק ללא עלות ממני, המשך תלונה מס' 42491 נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
טלפוני בהמשך לשליחה למעבדת תיקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס' 42491
אתמול ניגשתי לסניף דיזינגוף וביקשתי חזרה את המשקפיים שלי, אמרתי למנהלת כי לא יתכן כי המשקפיים שלי כמעט ארבעה שבועות בתיקון ולא הוחזרו לי, דבר לא נעשה וארוקה מנסה לדרוש ממני כספים. המנהלת אמרה שייצרו איתי קשר בבוקר מהמעבדה. כשהייתי שם והיו לקוחות נוספים היא הציגה את אותה החזות מולם שיש אחריות על תקינות המשקפיים, ארוקה נותנת שירות במעבדת תיקונים וכד'!
הבוקר התקשר עובד המעבדה אמר שכתוב לו שהעניין בטיפול מנהלת ואין לי מה לעשות בנידון עד שהיא תחזור אלי, ביקשתי שיטפל בעניין ושאני רוצה את המשקפיים שלי חזרה, תקינים, הוא סרב. אמרתי לו שאני אתלונן הוא השיב בזלזול ובהתרסה אמר שאני יכולה לעשות מה שעושה לי טוב וזה לא משנה לו.
השרות של ארוקה מזעזע ומזלזל, כרגע הם גרמו לי יותר נזק מכך שנפל הסמל במשקפיים שאמורים להיות תקינים ועמידים! במקום להתנצל ולהתשדל להשיבם במהירות הם "שבו" אותם אצלם והתירו אותי בשיא עונת הקיץ ללא משקפיים! כל ההתנהלות מולם היתה מלאת קשיים וגרמה לי עוגמת נפש, אני חושבת שהם חייבים להתייחס לשירות לקוחות שלהם גם לאחר הרכישה ולאחר שכספי הלקוח בחשבונם, לו הייתי יודעת שכך הם נוהגים ומתנהלים לא הייתי רוכשת שם משקפיים ולא הייתי ממליצה לשום לקוח אחר!
תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם ותיקון המשקפיים במהירות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה