פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיי שמש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סטאר סנטר או קניון הסיטי באשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על רשת אירוקה למשקפי שמש.



רכשתי משקפי שמש באשדוד – ב 26 ליוני 09 לצערי אחרי 3 שבועות זרועות המשקפיים יצאו ממקומן –מהמשקף.לא בעיה של בורג.
לא נעשה כל שימוש שלא כראוי בהן.הייתי המומה כי חשבתי שאני קונה מוצר איכותי ושלמתי עליהן 250 ₪ סכום נכבד.

לא הספקתי להנות מהן והן כבר נשברו.

כשנגשתי לחנות נאמר לי כי עלי לשלם עבור התיקון אחרי שסרבתי נאמר לי כי הן יישלחו למעבדה –לוקח שבועיים – כדי לבדוק למה זה קרה. אבל לי ייקח 3-4 ימים דחוף.

ורק אז יוחלט אם אחויב בתשלום.

אחרי 4 ימים שוחחתי עם לי משרות לקוחות נאמר לי כי אין דבר כזה 4 ימים ועלי להמתין כשבועיים.

לא די ששלמתי סכום גבוה על מוצר שנוכחתי לדעת כי אינו איכותי

לא די שלא הספקתי להנות מהמשקפיים -3 שבועות מיום הקנייה נשברו

לא די שעליי להמתין שבועיים ללא משקפיי שמש בעונת חום כזו

עוד יכול להיות שאחוייב עבור התיקון

איזו חוצפה מאין כמוה ועוד מדברים איתי על שירות הגינות ותו מאמון הציבור הכל בולשיט.







מה עוד אומרת לי לי מהשרות – טוב תקני ברשת ב50 ₪ משקפיים בנתיים.שיא החוצפה.
הייתי מצפה שיחליפו לי את המשקפיים לחדשות או לפחות למשקפיים חלופיות בזמן ההמתנה.



ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה