מוצר לא איכותי |
נושא התלונה: |
יום שני 27 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון דיזנגוף, ת''א |
כתובת: |
סניף דיזנגוף, ת''א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
06.04.09 קניתי ב סניף הנ''ל משקפי שמש של חברה ארוקה בעלות 500 ש''ח.
לא השתמשתי בהם עד לא מזמן. אחרי זמן קצר של השימוש שמתי לב שנפלו כמה אבנים מהמסגרת. 27.07.09 פיניתי לסניף החברה שבו קניתי את משקפיים עם בקשה להחליף אותם. בקבלה שקיבלתי בזמן הרכישה מצויין לגבי האפשרות של החלפה או החזרה של המוצר תוך 7 ימים מזמן הרכישה במידה והוא לא פגום. חוץ מזה לא קבלתי שום תעודת אחריות על המשקפיים. אמרו לי המוכרים שלא ניתן להחליף את משקפיים כי זה אפשרי רק תוך 7 ימים מזמן הרכישה. כשאמרתי שמדובר אל מוצר לא איכותי, אמרו לי שבמידה ויישלחו המשקפיים לצורך תיקון למעבדה של ארוקה, אני אצתרך לשלם עבור התיקון. חוץ מבעיה שתארתי המשקפיים במצב מצויין כי בבקושי השתמשתי בהם. אני לא גרמתי לנזק - זה עניין של איכות נמוכה (דבק וכדומה), למרות שעבר די הרבה זמן.
|
החלפה ,החזרה עם קבלת זיכוי או תיקון ללא תשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|