פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רציתי לספר על מקרה מזעזע שאבי נתקל בו כאשר הגיע לקבל שירות בחנות ארוקה בקניון הנגב-ב"ש.
אבי ביקש שירות מסוים עבור המשקפיים וכאשר תשובת העובדת לא סיפקה אותו ביקש לדבר עם מנהלת החנות. אחת העובדות אשר הציגה עצמה כמנהלת-החלה לכעוס ולהתערב בשיחה כאשר אבי עדיין מנהל דו שיח עם עובדת אחרת, היא החלה לדבר בצורה מצמררת שיער כגון- אם היית אבא שלי הייתי רוצחת אותך, הייתי מקיאה עלייך...
בהחלט מבייש. ובנוסף החלה לצעוק - אתה רוצה להרביץ לי? נו תרביץ, נראה אותך נו... אבא שלי נדם ולא הבין מה קורה לבחורה הצעירה הזו שעומדת מולו, הוא פשוט היה בהלם.
בני בן ה-6 היה נוכח באירוע ונחרד לשמוע את ההתבטאות הגסה כלפי סבו והצעקות שהיו בחנות, לאחר המקרה לא חדל מלדבר על הנושא כיוון שהיה טראומטי עבורו.
לאחר פניה להנהלה טענו כי ביררו את הנושא ואין הרבה לעשות בנדון. והכי גרוע שמשאירים את העובדת המוזרה הזו ל"שרת" לקוחות. זו בושה לחברת ארוקה שלא מייחסת חשיבות רבה ללקוחותיה, מבררת נושא כ"כ פוגע ועצוב טלפונית בלבד וממשיכה בשגרה היומיומית הקבועה בלי להניד עפעף.
מבחינתי הטיפול בנושא הוא אחד: פיטורי העובדת!
כל טיפול אחר אינו סיום לפרשה.
ימית חיון
עלבון סוג הנזק :
פיטורי העובדת ויחס הולם מצד החברה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה