בהמשך לתלונות 42606 + 42491 אי תיקון משקפי שמש שבאחריות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונות אלו, לא קיבלתי מענה או עזרה כלשהי.
המשקפיים לא תוקנו, נלקחו ממני ב- 22/06/09 משמע שמרבית הקייץ נותרתי ללא משקפיים וללא טיפול. על הספח חתומה בחורה בשם אירה, שהבטיחה שלאחר שבועיים מקסימום אקבל את המשקפיים מתוקנים, שבתי לחנות שוחחתי שוב עם "מנהלת" החנות. בחורה צעירה בשם מורן שהתשובה שלה היא שאין לה מה לעשות וזה אשמתי שלא יכולתי לשוחח שהתקשרו אליי (ביקשתי שיחזרו אלי לאחר 10 דק' מפני שהייתי בישיבה, הבחור סרב ואמר שכל מה שיש לו להגיד זה שהמנהלת שאמורה לחזור אלי תטפל והוא לא מעוניין להקשיב לשום בקשה או בעייה אחרת- המנהלת לא חזרה אלי מאז. מעל חודש), המשקפיים לא תוקנו, העובדים פשוט השאירו אותם במעבדה ולא השיבו אותם לחנות ולא המשיכו טיפול!
השרות של ארוקה מזעזע, הגישה מזלזלת ופוגעת.
ביקשתי להשיב אותם לחנות ואספתי אותם ב 31/08/09 כאשר הן באותו מצב שנתתי אותם לפני חודשיים !!!
לא רק שלא תיקנו לי משקפיים שבאחריות, חלק שנפל שאינו נובע משימוש לא תקין או משהו דומה. החברה משקרת ללקוחותיה ופשוט ומשאירה את הלקוח חסר יכולות התמודדות מולה. הטיפול הלקוי גרם לי לעוגמת נפש ולבזבוז זמן מוחלט! הגישה המזלזלת של ארוקה גורמת לי להצטער שאי פעם רכשתי מוצר ברשת זו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי והתנצלות, התייחסות כלשהי מהחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|