פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש נושא התלונה:
גוטליב אירית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן בשמי ובשם חברה שלי (שירלי ממן) כאשר תאור המקרה זהה!!!
בחודש מאי רכשתי משקפי שמש בסך 425. לפני כשבועיים נשבר גשר המשקפיים. כאשר הגעתי לארוקה חולון, התברר לי כי החברה לא אחראית כלל על המשקפיים ובכדי לתקן את הגשר, עלי לשם כ-190 ש"ח. (חצי מעלות המשקף!!!). פניתי לשרות הלקוחות של ארוקה ונציגת שרות ענתה כי החברה לא נותנת אחריות כלל, גם אם המשקפיים נשבו פחות מ-3 חודשים מיום רכישה. פניתי למנהלת שרות הלקוחות אשר נתנה לי תשובה דומה, כללית ולא עניינית לגוף המקרה. ביקשתי להחזיר את המשקפיים בחזרה ללא תיקון מאחר ואני לא מוכנה לשאת בעלות כזו. בנוסף, אם החברה לא אחראית על מוצריה, היא בוודאי לא תהיה אחראית על איכות התיקון ושוב אני עתידה לעמוד באותו מקרה!!!
שירלי ממן נתקלה במקרה דומה - היא רכשה משקפיים באותו סניף לפני כארבעה חודשים בעלות של 550 ש"ח. ציר הידית נשבר והצעת המחיר לתיקון עומדת על 225. גם היא פנתה לסניף וקיבלה תשובה דומה.
כמדומני, חברה רצינית החורטת על דגלה איכות, חייבת לעמוד מאחורי תקלות כאלו ואחרות וחשוב מזה, להתייחס בכובד ראש לתלונות לקוחותיה.
אשמח אם תטפלו בתלונה זו.
תודה מראש,
אירית
כספי סוג הנזק :
תיקון ללא תשלום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה