פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים התנפצו -שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת-פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נכנסתי לקניון באילת לחנות ארוקה, הציעו לי משקפי שמש של חברת ray ban. הנחתי על הפנים, תחושה מדהימה, אמרו לי שמדובר בעדשות מסוג פולורויד, באמת ראו מעולה, קניתי, מרוצה עד הגג. ביום שישי האחרון, 21/08,בעודי מסתובבת בקניון אבנת המשקפיים נפלו ופשוט נשברו לרסיסים. לא הבנתי איך למה וכמה ואיך משקף יכול להשבר אחרי שנפל. הגעתי לחנות ולצערי נתקלתי במוכרות מאוד לא סימפטיות (אני מגיעה מחברה שיש לה את שירות הלקוחות הכי טוב בארץ, לא רגילה לדבר כזה) שנתנו לי את דוגמת הכוס הנשברת. אף אחד, בשום שלב של קניית המשקפיים לא אמר לי שהעדשות מזכוכית, מעבר לכך במידה והייתי יודעת את זה לא הייתי קונה אותם. מי מבינינו קנה משקפיים ולא נפלו לו לפחות 10 פעמים בתקופה? כל שנה אני קונה משקפיים, רק באירוקה ובחיים לא נתקלתי בכזו אטימות וחוסר שירותיות. מה טוב יותר משירות פרונטאלי פנים מול פנים ? אין טוב יותר. ביום שיש בקניון אבנת, היא הפנתה אותי לשירות לקוחות הטלפוני. למה ? קשה להתמודד פנים מול פנים ? שירות טוב הוא שירות בכל מצב טלפוני/פרונטאלי. גם בניסיון לשוחח עם שירות הלקוחות הטלפוני נצמדו לעובדה שזה כמו שקניתי כוס והיא נשברה. מצטערת אבל בחיים לא יצא לי לקנות כוס שעולה 700 ש"ח וכוס אני קונה בידיעה שהיא זכוכית. את המשקפיים האלו, אף אחד לא אמר לי שהם מזכוכית, דבר שלדעתי חובה שיעשה מאחר והמשקפיים שנוצרו מזכוכית, צריכים להיות עבורם דרכי טיפול מיוחדות לעומת אחרים, שאני יודעת שיפלו ואולי תיהיה שריטה ואת זה אני לוקחת בחשבון ואין לי שום תלונה .עלות התיקון היא 200 ש"ח, חשוב לציין שאני בנאדם שבחיים לא פונה לשירות לקוחות, תמיד מקבלת מה שאומרים ומשלמת מה שאומרים. הקטע של העיקרון פה, שאף אחד לא אמר לי שאם הם יפלו הם יישברו, מאוד מרתיח, ועוד יותר מזה, שאתה פונה לש"ל ונצמדים לתשובה אחת שזה כמו כוס, ו"כל אדם עם היגיון בריא יודע שray ban זה מזכוכית". אז גברת לי היקרה או מירית ארגמן היקרות, אני, רויטל, לא ידעתי את זה וכמוני יש עוד המוני אנשים בארץ. וגם אם ידעתי או לא, אתן רומזות שאני אדם ללא היגיון בריא? בנוסף לכך, אחרי בירור שעשיתי בנושא, סתם כדי לראות אם יש כמוני עוד שלא יודעים, 5 אנשים מתוך 5 אנשים, צעירים בעלי חוש אופנתי (לי פשוט הדגישה שהם חברת אופנה...) לא ידעו שזה מזכוכית, מעבר לכך, שני האנשים שעימם שוחחתי בשירות לקוחות הטלפוני אמרו שיש לray ban גם דמים שהם לא מזכוכית. איך הצרכנים אמורים לדעת דבר כזה? איפה פה האחריות של חברה שלא מבטלת עסקאות ולא לוקחת אחריות על דגברים כאלו לבוא ולהגיד לפנ רכישה כזו דרכי טיפול? אזהרה ? אפילו בכל חנות של דברי זכוכית, יש שלט זהירות שביר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שלקוחות הבאים שיקנו עדשות מזכוכית יגידו להם לפני, מעבר לכך רוצה שיבואו לקראתי בתשלום של המשקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה