פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יהוד-סביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי משקף ברשת אירוקה סניף יהוד, לפני כ3 שבועות יצא בורג מהמשקף והוא התפרק, התקשרתי לסניף והמוכרת אמרה לי כי אין אחריות ועליי להביא אותו לתיקון עלות של 20 ש"ח וזמן המתנה של שבועיים. שמתי את המשקף לתיקון ואחרי שבועיים הגעתי לסניף לאסוף אותו, כאשר המוכרת הביאה לי את המשקף ראיתי לתדהמתי הרבה כי הוא שרוט גם בעדשה הימנית וגם בשמאלית, סירבתי לקחת את המשקף ככאשר הוא במצב כזה, הבאתי אותו נקי משריטות חדש לגמרי והם החזירו לי אותו כאילו הוא עבר מסע כומתה. המוכרת אמרה שהיא שולחת את המשקף למעבדה בחזרה וזאת רק לאחר ויכוחים רבים, התקשרתי לשירות לקוחות, ופקידה בשם שרית אמרה לי שאין הרבה מה לעשות ובמקרים כאלה אירוקה משתתפת ב50 אחוז, אמרתי לה שאינני מוכנה לשלם שקל על נזק שהם ביצעו, הבאתי משקף חדש והם החזירו לי משקף מלא שריטות. היא אמרה לי שעליי להמתין שבועיים נוספים ורק אחרי שיחזור מהמעבדה הם יחליטו מה לעשות איתו. מה עליי לעשות במקרה כזה של חוסר צדק שילמתי על משקף של גוצי שעלה לי 800 ש"ח מסרתי אותו לתיקון חדש דנדש והם מתנערים מאחריות.
נזק ברכוש סוג הנזק :
משקף חדש פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה