פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי שמש גוצ'י שהתעוותו לאחר 3 חדשים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-05/08/09 פניתי לחברת אורוקה לאחר שמשקפי שמש של גוצ'י שרכשתי אצלהם בשווי 600 ש"ח התעוותו כליל. החברה הבטיחה לתקן אך שבועיים לאחר מכן קיבלתי את המשקפיים כשהם עדיין עקומים. החזרתי שוב לחברה ושבועיים לאחר מכן התקשרו לומר לי שהפעם המשקפיים מתוקנים באחריות ובהבטחה. כשהגעתי לאסוף אותם המשקפיים עדיין עקומים. החזרתי שוב לחברה כל זאת שאני כמעט חודש שלם ללא משקפי שמש. התקשרו אלי אתמול וביקשו למסור לי שלא ניתן לתקן את המשקפיים מעבר למה שעשו, לא מוכנים לתת לי לדבר עם מנהל/ת בחברה ואם ארצה להחליף את כל המסגרת של המשקפיים אזי העלות היא 300 ש"ח! יש לציין שבמשך כל התקופה שהמשקפיים היו בתחנת והתייחסו אל תלונתי בזלזול וכמטרד. לא הגיוני שמשקפיים חדשים שבקושי היו בשימוש מאחר וטרם הספיקותי לשים עליהם עדשות ראייה יתעוותו כליל לאחר 3 חודשים בייחוד שמדובר במותג מוביל. אודה לכם על עזרתכם בעיניין. אסתי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה