|
|
|
|
|
|
אין אחריות למשקפי שמש יקר |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/12/08 רכשתי ליום הולדתי בנתב"ג משקפי שמש בסניף אירוקה
משקפי שמש שהומלצו של חב' טום פורד שוווין 1300 ש"ח. אציין כי רק בקיץ המשקפיים נוצלו על ידי ומשום מה האוחז (מוט) המשקפיים מצד שמאל נשבר
בשיחה עם המנהלת של חב' אירוקה (מירית) מהיום ה-9/9/09 אין הם נותנים שרות ויחס מזלזל
ורק תמורת תשלום בבדיקה הנזק 400 ש"ח. האם הגיוני הדבר? המשקפיים כחודשיים ימים לא בשימוש עקב הלוך ושוב (אציין כי חייב לעמוד אחרי חברה יקרה שרות המגיע ביחס לתשלום ולהצדיקו)
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|