|
|
|
|
|
|
דרישה לתשלום עבור תיקון זהה |
נושא התלונה: |
שהם אנה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 09 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג משקפיים לפני חודשיים.
לאחר חודש מזרוע ימין נפל פלסטיק שלדברי מנהלת החנות ושירות הלקוחות מהוה חלק בלתי נפרד מהזרוע. נדרשתי לשלם 70 ש"ח עבור החלפת זרוע. בלית ברירה הסכמתי.
אחאי סה"כ חודש נוסף נפל הגומי מזרוע ימין. הגעתי לחנות ונעניתי שהם לא יכולים לעזור חייבים לשלוח לחברה. חזרו אלי משירות לקוחות והתשובה שלהם "אנחנו לא נותנים אחריות כי אנחנו לא יודעים מה עושים עם המשקפיים" "תצטרכי לשלם גם עבור יישור פרונט" מסתבר שגם עבור זה אירוקה מחייבת את הלקוחות שלה ולא רק על זה(נדרשתי לשלם גם עבור אפון!).
כשקניתי את המשקפיים ומנהלת החנות יכולה להעיד על כך על הסטנד היה אותו דגם של משקפיים בלי הגומי! - המסקנה שלי היא אחת - יש פגם בדגם - קחו אחריות.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
תיקון משקפיים על חשבון החברה או החלפת המסגרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|