פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת משקפיים נושא התלונה:
אביקסיס עינב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד

ביום ד' 09/09/09 רכשתי משקפי שמש באירוקה פתח תקווה בסך של 99 ש"ח
מייד מדדתי 2 זוגות ולאחר התלבטות קצרה בחרתי משקפי שמש
יצאתי מהחנות ולמחרת נהגתי עם משקפי השמש החדשות והרגשתי משהו מוזר, מציק ומפריע, תחילה חשבתי כי מאחר ומדובר במשקפיים חדשות יש להתרגל אבל לאחר כמה דקות גילית את הבעיה, יש לי ריסים מאוד ארוכות והחיכוך עם העדשה יצר הפרעה, העדשות די צמודות ומתנגשות לי עם הריסים
אין בעיה במשקפיים, פשוט המשקפיים הללו לא מתאימות לעיניים שלי, על כן ניגשתי לחנות בחזרה, לאחר יומיים בלבד, אני לא גרה בעיר או בקרבת מקום, ובחנות סרבו להחליף לי את המשקפיים, לא ביקשתי זיכוי או החזר כספי בסך הכל להחליף למשקפיים אחרות, יצרתי קשר עם שירות לקוחות אך גם שם נתקלתי באטימות לא נעימה.
אז נכון, טענו שבסוף עונה אין החלפות, אך אין לי מה לעשות עם המשקפיים האלו, אני לא יכולה להרכיב אותם, במצב זה עדיף להיות ללא משקפיים מהאפשרות שארכיב משקפיים שמציקות לי ולא מאפשרות לי לפתוח ולסגור (למצמץ) את העיניים.
נוצר מצב כי שילמתי כסף עבור משהו אני לא יכולה להינות ממנו ולעשות בו שימוש, אני חושבת שארוקה צריכה לגלות קצת אכפתיות במקרים יוצאי דופן כמו המקרה הזה, הרי ברור שזהו עניין חריג שלא קורה כל יום.
במשך כבר 6 שנים אני כל שנה פוקדת את חנות ארוקה לקניית משקפיים, אך כעת ממש לא עושה לי חשק להיכנס לשם וחבל, אמנם לכם זה נראה כאילו הפסדתם לקוחה אחת אך אני אדאג להפיץ זאת.
עינב
כספי סוג הנזק :
להחליף את המשקפיים במשקפיים אחרות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה