פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר חמור בתודעת שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
סניף הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/09/09, ערב חג ראש השנה, רכשתי משקפי שמש באירוקה שהיו במבצע כלשהו. בנוסף רכשתי גם משקפיים לבעלי ושני זוגות נוספים לילדיי. סה"כ שילמנו 615 ש"ח! למחרת היום, כשרציתי להשתמש בהם, גיליתי שהמשקפיים בהירים מידי ואני לא יכולה להשתמש בהם בשמש - התחושה איתם היא כאילו לא שמתי משקפיים בכלל.
מכיוון שהיו חגים ומכיוון שהחנות נמצאת בקרית ביאליק ואני גרה במגדל העמק, יש לי שני ילדים קטנים ואוטו גרוטאה - היה לי קשה להגיע לאחר 7 ימים שהם קצבו להחלפה.
יצא לנו להגיע לחנות שבמחלף פולג ב 27/09/09, עוד לא הספקתי אפילו להכנס והמוכרת החצופה אמרה לי שהיא בדיוק סגרה את החנות ושהיא לא יכולה להחליף לי ושאסע לסניף בו קניתי את המשקפיים.
הצלחתי רק אתמול 3/10/09 להגיע לסניף ובו התקבלתי ע"י שני עובדי החנות שהיו לא נחמדים בכלל!! הסברתי שאני לא יכולה להשתמש במשקפיים כי הם בהירים מידי וביקשתי רק להחליף את המוצר למשקפיים אחרים מאותו המבצע רק כהים יותר! לאחר שנעניתי בשלילה - ביקשתי לדבר עם מנהל החנות. העובד לא הסכים לתת לי לדבר עם מנהל החנות והעובדת הציגה את עצמה כאחראית משמרת ואמרה לי שאין מה לעשות! והציעו שאתקשר לשירות הלקוחות.
כועסת ונרגזת - התקשרתי הבוקר לשירות הלקוחות - ענתה לי נציגה ולאחר ש"הבינה" את מצבי, אמרה שתברר ותחזור אליי.
לפני כרבע שעה היא חזרה אליי ואמרה לי שאין להם מה לעשות בעניין.
כלומר - בעיה שלך! אל תפריעי לנו! זה היחס שקיבלתי מהם.
האם זה הגיוני שהם קובעים לעצמם 7 ימים בעוד שהחוק מתיר עד 14 ימים??!! אמנם המשקפיים באמת נקנו במבצע - אבל החנות נמצאת בתוך קניון כך שלא יכולתי לראות באותו הרגע אם הם טובים לי בשמש או לא! הטעות שלי הייתה שהקשבתי להצעת המוכר ובחרתי דווקא את אלו הבהירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת להחליף לי את המשקפיים לזוג אחר מאותו המבצע רק שיהיה כהה יותר כך שאוכל להשתמש בהם. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה