פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות לגבי האחריות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/07/09 רכשתי משקפים בשווי 599 ש"ח מחברת ארוקה.
מיותר לציין שהבחורה שמכרה לי הייתה מאוד נעימה ונחמדה. אחרי הכל זה מכירה ולא דאגה לרווחת הלקוח. כעבור שלושה חודשים גיליתי כתמים על המשקף, אשר לא ניתנים להסרה. בעת הרכישה הבטיחו לי אחריות לשנה על המשקף.
כאשר מסרתי את המשקפיים הבטיחו לי שישלחו למעבדה. וכך נעשה. היום התקשרה אלי אשת שירות. הודיעה לי שיש להחליף את העדשה. כאשר התקוממתי אמרה שתבדוק עם המעבדה. רק לאחר שדיברו איתי לראשונה נזכרו לשלוח את המשקפיים למעבדה. קודם לנסות להוציא מהלקוח עוד כסף ואחרי זה לבדוק את הבעיה האמיתית. זה לא שירות לקוחות. זה נסיון לאנוס את הלקוח.
אותה אשת שירות חזרה אלי כעבור חצי שעה. אמרה שהעדשות מוכתמות ואין מה לעשות, אלה להחליף את העדשה בעלות של 300 ש"ח. הכתם הוא פנימי, לא חיצוני. איך אפשר ליצור כתם בתוך העדשה? זה היא לא ענתה. אמרה שאין להם פניות לציבור ואין מה לעשות וזוהי תשובתם האחרונה. קבל את הדין. אין לך למי לפנות, אין לך מה לעשות, בקיצר אמרו לי במילים עדינות, נדפקת. ועוד האשימו שחומר מסויים שאין להם מושג תלוש מהו, הכתים את העדשה. משקפיים אלו לא יוצאים מהרכב. חוסר אחריות של רשת מהגדולות במדינה למכירת משקפיים. אין תשובות. אין סבלנות. חוסר איכפתיות. והמעצבן שהם יודעים שאין מה לעשות ומנצלים זאת בציניות. לא להתקרב לחברה. חבל על הכסף, ושקרים על אחריות. נאמר שאין אחריות, אפילו שבסניף אמרו שיש. זה לא אחריות אמרה אשת השירות, זה התחייבות לשירות. מה זה התחייבות לשירות במשך שנה? שקרים על שקרים, אין דבר כזה התחייבות לשירות. זה פיקציה. ברגע שצריך לשלם עוד כסף זה מכירה רגילה במסווה של שירות. שקרים של חברה, תחסכו כסף ועצבים.
מוצר פגום סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה