פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות המשקפיים ופערי מחירים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ג, ה-27/04/10 רכשתי 2 זוגות משקפי שמש+עדשות ראייה לי ולבעלי במבצע 1+1 על עדשות הראייה.
ביום הרכישה שילמתי את מלוא מחיר המשקפיים כפי שהוצג בסך 1,311 ש"ח!!.
היום ביום-28/04/10 התברר לי כי אותו זוג משקפיים בדיוק נמכר בינואר 2010 במחיר של 680 ש"ח בלבד!!!
נוכח פער המחירים ההזוי הזה ולאור תחושת העושק הקשה שחשתי פניתי לסניף טלפונית בבקשה לבטל את כל העסקה. מנהלת הסניף-אורטל טענה כי הרשת אינה מבטל עסקות , אך בכל זאת תפנה למנהל המחוז ותחזור אלי. לאחר כחצי שעה היא חזרה אלי עם אותה תשובה. כאשר בקשתי את שמו ומס הטלפון של מנהל המחוז היא סרבה לתת והציעה שאפנה לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות דברתי עם בחורה בשם יפית שאמרה את אותם דברים ואף בדקה ואששה כי בינואר 2010 המחיר אכן עמד על 680 ש"ח בלבד, וכי במידה והרשת מודיעה כפי שרשום בחשבונית ובחנות כי אין החזר כספי היא אינה מחוייבת לעשות כך וזו מדיניות החברה.עוד הסבירה כי הייתה עליית מחירים והמחיר הינו "דינמי" כדבריה ואלו הם המחירים כעת- באמצע העונה. עניתי לה כי עליית מחירים בעונה החמה מקובלת אך בפער כזה של 92% זה כבר עושק. אך אם זו מדיניות המחירים של החברה אין לי אלא לבקש שוב את ביטול העסקה וקבלת החזר כספי.
סכמתי את הנושא בכך שלקוחה אחת הם כבר הפסידו ובטח את האמון שלי בחברת אירוקה שעושקת כך את לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה