פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה שבוצעה מהטעיה בארוקה סניף נצרת נושא התלונה:
הילנדר שרה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארוקה נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:








בתאריך 27.4.10 רכשנו בסניף ארוקה נצרת ביתי ואני שני זוגות משקפים, הבת רכשה משקפי שמש ואני רכשתי משקפי שמש וראיה מס' 2- בסכום של 598₪.
נציגי המכירות: זיו גולדשטיין והילה אדרי היו אדיבים ונחמדים במהלך העסקה ובשום שלב של העסקה לא נאמר שיש דרגות עובי של עדשות ראייה ובמסגרות מסוימות העדשה תצא מהמסגרת במהלך הצגת המסגרות שאלתי על מסגרות דקות יותר אם זה יתאים ונענתי בחיוב. אחרי שבחרתי מסגרת הם הציגו בפני עדשות צבע לבחירה בחרתי ושוב לא נאמרה מילה על עובי עדשה.

בתאריך: 5.4.10 הגעתי לסניף ארוקה נצרת לאסוף את המשקפים מיד הבחנתי שהעדשה
בולטת החוצה מהמסגרת. המשקפים לא נראות טוב, כבדות , ולא נעימות לשימוש.

ציינתי עובדות אלו בפני נציגי המכירות תגובתם: "אמרנו לך " לא ניתן לבטל .....
הפנייה הועברה לשרות לקוחות ארוקה.

בתאריך 6.4.10 ניגשתי שוב לסניף נצרת במטרה לנסות לפתור את הבעיה מנהלת הסניף
אנה בנדיט אמרה שהיא עומדת מאחורי נציגי המכירות שלה והיא בטוחה שהם ציינו בפני לגבי עובי העדשות וציינו זאת בשפה מקצועית. (במילים אחרות אני משקרת ולא מבינה). הרגשתי עלבון.

בתאריך 6.4.10 צלצלו משרות לקוחות ארוקה גב' בשם מעין לא מוכנה למסור את שם משפחתה
הפיתרון שלה: אין אפשרות לביטול, אפשר לבחור מסגרת חדשה שתתאים לעדשה עבה אם אבחר
עדשה דקה עלי לשלם את ההפרש. ועל העבודה הקודמת שבוצעה עלי לשלם 50% מהעלות. למה עלי לשלם ?
אילו ידעתי שהעדשות יצאו מהמסגרת לא הייתי מבצעת את העסקה ביתי נכחה במהלך כל הקניה תעיד על כך.


משקפי השמש ראיה עדיין נמצאים בסניף ארוקה נצרת

פניתי לשרות לקוחות בכתב וקיבלתי את הפתרון הבא:
עלי לשלם 200 ש"ח נוספות לשידרוג העדשה באותה מסגרת ולא מבטיחים לי שהעדשה לא תיבלוט. לא מוכנים להחליף מסגרת ולא לבטל את העיסקה אז חזרתי לאותה נקודה משקפי שמש עם עדשה בולטת ממסגרת המשקפים.

מבדיקה שלי בחוק הגנת הצרכן עולה כי:

חוק הגנת הצרכן מגדיר באילו מקרים יכול צד אחד לחזור בו מעסקה שנעשתה בינו לבין צד ב'. כמו כן מגדיר חוק הגנת הצרכן אילו מקרים יהיה זכאי צד לביטול מלא של העסקה או לביטול חלקי שלה. חוק הגנת הצרכן מגדיר גם אילו עסקאות שאין עילה לבטלן.
ביטול עסקה נעשה בהתאם לסוג העסקה ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים של החברה ממנה נרכש המוצר. הלקוח יכול להתחרט מביצוע העסקה מסיבות שונות כגון :
• כתוצאה מפגם שהתגלה במוצר;
• כתוצאה מהטעייה וחוסר גילוי נאות בעת ביצוע העסקה מצדו של הצד השני;
• כתוצאה מניצול של חולשה או מצוקה של הלקוח
במקרה שלי העסקה בוצעה כתוצאה מהטעיה:

" במקרה של עסקה שבוצעה כתוצאה מהטעייה וחוסר גילוי נאות בעת ביצוע העסקה " – מתוך חוק הגנת הצרכן.

אני מבקשת לבטל עסקה זו שבוצעה בתאריך 27.4.10 ע"ס 598 ₪

מבקשת את עזרתכם הדחופה בתיווך ביני לבין הנהלת ארוקה.









ב ב ר כ ה


שרה הילנדר
































כספי סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה