פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי את המוצר שקניתי כבר למעלה משלוש שבועות. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך-04.05.2010 נכנסתי לחברת אירוקה משקפי שמש ורכשתי משקפי שמש אופטיים בסך 450 ש''ח צוות החנות מודיע לכל קונה שמדובר בהזמנת המשקפיי שמש האופטיים תווך 14 ימי עבודה ולאחר מכן כשזה נשלח לחנות אז הצוות מתקשר ללקוח שיבוא ויאסוף את המוצר שקנה אבל עבר כמעט חודש והחלטתי להתקשר ולדעת מה קורה עם ההזמנה שבוצעה ,ענו לי מששירות הלקוחות והודיעו לי שיש להם בעיה טכנית עם המשלוחים אבל זה לא כל כך עניין אותי מה שבאמת עניין אותי שחייבו אותי על מוצר שבעצם מתעכב לו חודש ושירות הלקוחות עונים לי בתגובה מגוחכת ..מה עושים ??
מורחים את הלקוח סוג הנזק :
אבקש פיצויי כספי מלא פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה