פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בחלקי חילוף למשקפי שמש שרכשתי לפני פחות משנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:


שלום רב,

באוגוסט 2009 רכשתי משקפי שמש בחנות של "ארוקה" במרכז המסחרי פולג, נתניה.

המוכרת המליצה לי על דגם שלטענתה מאוד איכותי ונמכר במחיר מבצע, דגם של חברת "ארמני" שנמכר ב399 ש"ח.

השתכנעתי ורכשתי את המשקפיים והודתי למוכרת על היחס הנפלא שהעניקה לי.

לפני כשלושה חודשים החלו המשקפיים לחרוק ולהשמיע רעשים, ניגשתי לסניף בו רכשתי אותם ושם אמרו לי "הכל תקין, הרעש הינו נורמאלי...".

השלמתי עם זה שאשתמש במשקפי שמש "מרעישות" אך לפחות אהנה ממשקף יפה ואיכותי.

לפני כחודש ימים כתוצאה מכך שהמשקפיים נפלו על הרצפה, שתי העדשות נשרטו מאוד.

ניגשתי לסניף בפולג וביקשתי לתקנם, כמובן שבהשתתפות עצמית.

המוכרת שלחה את המשקפיים למעבדה המרכזית של "ארוקה" ומסרה לי שיצרו איתי קשר לגבי עלות התיקון.

המתנתי בסבלנות שבוע ימים ולהפתעתי קיבלתי שיחת טלפון בה נאמר שלא ניתן לתקן את המשקפיים גם לא בתשלום!!

ביקשתי שינמקו לי את הסיבה לכך והתשובה שקיבלתי היתה שאזלו העדשות לדגם זה ומסיבה זאת לא ניתן להחליפן.

הופתעתי מאוד מהתשובה וביקשתי חזרה של מנהל/ת.

חזרה אלי מנהל שירות לקוחות בשם איריס ארגמן שדיברה המון המון על כך שארוקה מכוסה מבחינת החוק ושאין הרשת מחויבת להחזיק חלקי חילוף לפריט שנחשב כפריט אופנה.

שאלתי אותה, "את לא חושבת שרשת גדולה כארוקה אמורה למצוא פיתרון הולם????האם המוכרת שמכרה לי את המשקפיים הדגישה בפניי שבמידה שיהיה כל קלקול או שבר במשקף שידרוש החלפה אז הדבר יהיה בלתי אפשרי לביצוע...???התשובה היתה חד משמעית, "לא אוכל לעזור לך, מבחינתינו זכותך לתבוע".

חשוב לי לציין ש"חווית" השירות והאכזבה מרשת "ארוקה" גדולה מאוד, לא מדובר על סכום גבוה שלמעשה "הלך לפח",

מעניין אותי ומתסכל אותי יותר הגישה, ההתעלמות ולמעשה מה שנותר לי בתור הצרכן הקטן למול הרשת הגדולה הוא להשלים עם התשובות שקיבלתי.
נכון לרגע זה משקפי השמש "ננטשו" בסניף ארוקה במתחם BIG בנתניה.

אודה לבדיקתכם,

ליאור





כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר לדגם חליפי או חדש/זיכוי כספי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה