פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תעודת אחריות וסירוב לתקן מוצר חדש ללא תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקשפי שמש בשויי של קרוב ל900 ש"ח מבלי לקבל תעודת אחריות(החברה לא מספקת אחריות למוצריה).
3 חודשים לאחר הקנייה נשברה זרוע ימין של המשקפיים. חברת אירוקה לא הסכימו לבצע את התיקון ללא תשלום ודרשה 135 ש"ח נוספים בעבורו בטוענה כי מדובר בפגם כתוצאה משימוש ואין משמעות לזמן שעבר מיום הקנייה.לטענתי מדובר במוצר באיכות ירודה והדבר כנראה ידוע לחברה אחרת לא הייתה חוששת לספק תעודת אחריות לתקופה מינימלית לכל הפחות.

מעיון בתקנות הגנת הצרכן אני מתרשמת כי ישנה חובה לתת אחריות על מוצרים מאת היבואן או הייצרן, האם נכון הדבר ביחס לכל סוגי המוצרים?
כספי סוג הנזק :
תיקון הנזק ללא עלות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה