פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדשה פגומה ואי לקיחת אחריות של חברת אירוקה נושא התלונה:
אמור קובי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה החלפתי את העדשות של משקפי רודי פרוגקט שקניתי דרך אירוקה.
ולאחר החצי שנה נוצרה על העדשה בועה (אויר מתחת לציפוי העדשה)
פניתי לאירוקה סניף לב המפרץ בבקשה לתיקון הפגם)
העובדת מילאה טופס בו נרשמה הבעיה ותיאור של מצב המשקפיים כאשר הגיעו לחנות: שריטת מעטות(יש לצייןן שעל העדשה היו באמת מעט שריטות קלות).
שמרתי את העתק הפחמי של הדו"ח משלוח.
לאחר שבועיים חזרו אליי משירות לקוחות ואמרו שעל המשקפיים אין בועה וזה בפירוש מכה ושריטות ומכות על המשקפיים הם הציעו להחליף את העדשות בכסף!
סירבתי ושקיבתי את המשקפיים בחזרה בסניף הבועה על העדשה גורדה והופיעו מכות ושריטת על המשקפיים שלא היו בעת הפקדת המשקפיים.
ובנוסף הוסיפו בכתב יד לדוח משלוח המקורי המכות החדשות שארוקה יצרה
(מה שלא מופיע בעותק הפחמי שלקחתי מארוקה
בנוסף פניתי לרודי פרוקג'ט כדי שהם יקחו אחריות על המוצר
אך הם הודיעו לי שארוקה אינה מורשת לייבא את המשקפים שלהם והם עושים זאת בצורה פירטית זאת אומרת שמבחינת רודי פרוגקט אירוקה יכולה למכור זיוף של המשקף ואין להם שום ביקורת עליהם
החלפה של העדשה הפגומה ותיקון הפגיעות שאירוקה יצרה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה