פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא אמין וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון לב חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מחזיקי זרועות המשקפיים לא יציבים. כמו כן, נפלו אבנים.
לגבי הזרועות: שילמתי עבור התיקון ומחזיקי הזרועות הוחלפו.
לגבי האבנים: כחודש לאחר רכישת משקפיים שעלו 329 ש"ח לאחר מבצע, הגעתי לבקש שיבוץ אבנים מחדש, הרי שנפלו רוב האבנים. כמו כן, שמתי לב שעדשה שמאלית התנפצה. יאמר לזכותם של "ארוקה" הכל טופל על הצד הטוב ביותר, אלא מה?! רק חודש עבר מאז מועד הקנייה. כעבור שנה נפלו 5 אבנים. יחד עם תיקון מחזיקי הזרועות ביקשתי לשבץ אבנם, כפי שנאמר לי, אם תהיה ביעהתחזרי. הנה חזרתי, אך ללא מענה. ביקשתי לשוחח עם אחראית סניף תיקונים. הגברת בשם מירה אמרה לי שפתאום לא מבצעים שיבוץ, אלא אם ארצה תרומת 75 ש"ח לכל זרוע, ניתן להחליף. כמובן שהתקוממתי! איך פתאום משנים את התנאים והלוקח נשאר ללא כלום?! באיזו זכות? הכי חשוב הכסף שולם והמילים נאמרו?!!!!? מנהלת סניף התיקונים אומרת לי שהם החליטו לא לשבץ יותר אבנים-דבר הסותר את דברי המוכרים וכל הנאמר לפניכן. ככה פתום להחליף/לשנות דעה. על סמך מה? תרומת תשלום אפשר להחליף זרועות ואילו אבנים תרומת תשלום של תיקון אי אפשר לשבץ!?! שערוריה!
אני לקוחה קבועה ב"ארוקה", מזה כ10 שנים. כל שנתיים אני מחליפה משקפי שמש ובשירות זוועתי כזה עוד לא נתקלתי! מאוכזבת! האם באמת לא ניתן לעשות כלום?!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
שיבוץ אבנים או החלפת משקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה