פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לא מתקבל על הדעת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי באורקה לפני כשנה וחצי 2 זוגות משקפיים. עלות הקנייה כ-2500 ש"ח.
לפני כחודשיים , עדשות המשפקיים (של חברת דולצה וגבאנה..) החלו לההרס.
העדשות פשוט החלו להאכל ולהפוך למחוספסות. כמובן שלא ניתן לענוד אותם יותר.
ניגשתי לחנות,שם נאמר לי שזה קרה בגלל שהלכתי איתם לים....הדבר עורר גיחוך מצידי שכן מדוע בכלל קונים משקפיים אם לא ללכת איתם לים . בכל זאת הסכימו לשלוח אותם למעבדה וחזרו אליי עם תשובה - צריך להחליף את העדשות ועלות ההחלפה - לאחר הנחה....800 ש"ח. מיותר לציין שלא הסכמתי.
האם ייתכן שמשקפי שמש בעלות של כ-1300 ש"ח ייהרסו כליל לאחר פחות משנתיים . ואם כן, מדוע לא מחליפים עדשות בחינם .
כספי סוג הנזק :
החלפת העדשות על חשבון החברה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה