פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות עבור מוצר שנרכש בסניף אילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב14/07/2010 בעלי רכש עבורי במתנת יום הולדת משקפי שמש של רוברטו קבאלי
בסניף אילת של רשת ארוקה תמורת 1012 ש"ח בנוסף רכש גם משקפי שמש עבור ביתי הקטנה.
ב 22/12/2010 משקפיים שלי נפלו ונוצר שבר למסגרת ו נפלה עדשה. מהרתי להגיע לחנות ארוקה הקרובה בקניון רעננים למסור משקפיים בצירוף חשבונית קניה ותעודת אחריות
לתיקון. מוצר התקבל ונשלח למעבדת תיקון, ב 28/12/2010 קיבלת שיחה מעיין משירות לקוחות של ארוקה והיא מסרה לי שאין אפשרות לתקן מסגרת אלה צריך לבצע החלפת ומסגרת חדשה תעלה בסביבות 100 ש"ח אבל היא תבדוק אופציה להנחה. כעבור שעה הוצא לי לבצע תיקון החלפת מסגרת בתמורה ל 480 ש"ח!!!
- חצי ממחיר ששולם עבור המוצר, אני בדרך כלל רוכשת משקפי שמש יקרות ברשת אופטיקנה ואף פעם לא נתקלתי בתשלום סכומים מסוג זה עבור תקיון מוצר.
ב29/12/2010 בשיחה עם לימור משירות לקוחות סירבתי לשלם סכום של 480 ש"ח עבור תקיון ובקשתי להביק מסגרת או לבצע תיקון זול יותר. בתשובה נמסר לי שאין אחריות על מוצר ואני הקבל אותו בחזרה במצב שבור בעוד כמה ימים בסניף רעענה
אני העברתי מכתב תלונה גם לשירות לקוחות של ארקוה - שהיא רשת גדולה ומכובדת. אני מאוכזבת קשות שחוסר שירות ותחושת רמאות. במידה ואותו מוצר היתי רוכשת ברשת אחרת או חנות פרטית לא היתי נתקלת ביחס כזה. בקניה של מוצר בפירוש הוסר לי שיש אחריות על תיקון של נזק שנגרם למוצר כו שברירי ויקר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון או החלפה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה