|
|
|
|
|
|
תיקון / אחריות על משקפי שמש |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כ שנה או יותר מדויק ב 25.3.10 משקפי שמש של טום פורד בעלות של 1300 שח באילת (ללא מעמ ) מדברי המוכר היה ברור שיש אחריות על משקפי השמש לפחות שנה אחת . לאחר כ חודשיים נשברה זרוע המשקף , שלחתי לתיקון והמשקפיים תוקנו . לפני כחודש נשברה שוב הפעם הזרוע השניה . הפעם לטענת אירוקה אין יותר חלקי חילוף ואפילו בתשלום לא ניתן לתקן את המשקפיים הנל . אני חייבת לציין שנותרתי המומה . 1300 שח נזרקו לפח האשפה. אם הייתי קונה מכשיר חשמלי בסכום כזה לבטח הוא היה מבוטח . אני ורצה להוסיף שבאירוקה גם לא ניסו לפצות אותי בדרך זו או אחרת לדוגמה קני משקפיים חדשות וקבלי 50 אחוזי הנחה כךשכולם יהיו מרוצים או סידור זה או אחר . פשוט התנערו מאחריות ולדברי המוקדנית ממרכז השירות "זו המילה האחרונה של אירוקה" אין אחירות על משקפי שמש נקודה. אני מאוד מאוכזת !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|