פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה המעמד המכירה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.3.11 הגעתי לסניף בקניון חיפה והתעניינתי ברכישת משקפי שמש ראייה.
בחרתי בזוג משקפי שמש של חברת Ray-Ban ומוכרת בשם אורטל המליצה לי להוסיף 298 ₪ על מנת שעדשות הראייה יהיו בגוונים תואמים בדיוק לעדשות המקוריות כפי שהן מגיעות עם משקפי השמש.
בתאריך 7.4.11 לקחתי את משקפי השמש ראייה החדשות בצירוף העדשות המקוריות שהיו במסגרת, וטסתי לחופשה בחו"ל.
במהלך הנסיעה התחוור לי שעדשות הראייה שהותקנו לי במסגרת המשקפיים רחוקות מלהיות תואמות למקור: לא מבחינת הגוון ולא מבחינת דירוג הצבע.
כבר באותו יום יצרתי קשר טלפוני עם החנות והודעתי לאחת המוכרות שאני לא מרוצה ושאחזור אליהם כעבור שבוע, לכשאשוב לארץ מהחופשה.
כשחזרתי לחנות שתי המוכרות רעות ואורטל ניסו לשכנע אותי שהעדשות נראות בדיוק כמו המקוריות. כשביקשתי לקרוא לאחראית המשמרת היא אמרה שלא ניתן לייצר עדשות תואמות היות והעדשות המקוריות מזכוכית והעדשות שהוכנו לי הן מפלסטיק- עובדה שלא צויינה בפני בעת הרכישה, ולפתע שתי המוכרות שינו את גירסתן בפני אחראית המשמרת.
ביום ראשון ה- 17.4.11 התקשרה אלי בחורה שהציגה את עצמה כמנהלת החנות, דיברה אלי בצורה מזלזלת ואמרה לי כי היא בדקה באופן אישי את המשקפיים לפני שנמסרו לי וש"הכל בסדר איתן והיא לא מבינה על מה בדיוק הבעיה".
אני מרגישה שרומיתי בעת רכישת עדשות הראייה היות והוסתרה ממני העובדה שלא ניתן לספק עדשות תואמות בדיוק לדוגמא.
בידי מצויות העדשות המקוריות של משקפי השמש וחשבונית המפרטת את התוספת ששילמתי: "תוספת צבע מדורג וצבע לפי דוגמא" ( חשבונית מס 180607- 29 מצורפת לתלונתי).

בברכה,
דנה אליהו, שיכון עממי 5/3, בית שאן 10900, נייד 050-7550183
כספי סוג הנזק :
זיכוי ע"ס 298 ש"ח- סכום ששילמתי אקסטרה עח מנת שהעדשות יהיו תואמות לדוגמא פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה