פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצרים ירוד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי משקפי שמש בספטמבר 2010.
כ-7 חודשים לאחר מכן החל המשקפיים להתפרק. האפון ( גשר האף) העשוי מגומי ממש מתפורר וחלקי פלסטיק אחרים נשברים.
חברת אירוקה, לאחר שליחת המשקפים למעבדה הסכימה לתקן אותם על חשבוני בעלות של 110ש"ח.
בלית ברירה רכשתי משקפים אחרים כדי לא להישאר בלי משקפי שמש בזמן שהמשקפים האחרים נשלחו למעבדה. גם הזוג החדש , לאחר שבועיים בלבד!!! החל להתקלף והאפונים החלו ליפול.
הפתרון של אירוקה - שוב, לשלוחל למעבדה. כעת שוב אני ללא משקפי שמש תקינות, צריך לנהוג לאילת בעוד כמה ימים.
השירות ואיכות המוצרים של אירוקה פשוט ברמה ירודה מאוד - ברמה של המוצרים ה"סיניים" ב-1$.
כספי סוג הנזק :
תיקון/החלפת המשקפים על חשבון ארוקה או ביטול עיסקה. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה