פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על מוצרים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל השנה קניתי באירוקה משקפי שמש חדשים של גוצ'י אותם הציעו לי בהנחה ב 850 ₪
כעביר חודש וחצי נשברה זרועה אחת של המשקפיים ומיד לאחריה השניה. מסרתי את המשקפיים לתיקון ונאמר לי כי יש להחליף את כל הפרונט, ועלות התיקון 750 ₪! אמרתי לנציגת השירות שזה כמעט כמחיר המשקפיים וציינתי שהמשקפיים חדשים לגמרי , הציעו לי הנחה של 30% מה שהוריד את מחיר התיקון ל 500 ₪, ועדין נשמע לי מאד יקר. שאלתי, איפה האחריות של החברה למוצרים שהיא מוכרת לנו? חשוב לציין שהמשקפיים לא נשברו עקב תאונה, אלא נפגמו במהלך שימוש רגיל וסביר של אדם במשקפי שמש. ושוב נאמר לי שאין אחריות למשקפיים שכן זהו מוצר עדין שנעשה בו שימוש (איזה מוצר הוא לא כזה?)
בינתיים להפתעתי גיליתי שגם בחנות מוצעים בדיוק אותם המשקפיים במחיר 500 ₪ במבצע. שוב חזרתי לשירות לקוחות וביקשתי לדעת האם זה נשמע להם הגיוני הם דורשים עבור תיקון אותו מחיר כמו עבור משקפיים חדשות? נציגת השירות טענה שזה בהחלט הגיוני, שכן עלות התיקון מחושבת ממחיר המחירון המלא של המשקפיים! (למה?)
סירבתי לאשר תיקון ב 500 ₪ ומסתבר ששילמתי מאד יקר! 850 ₪ למשקפי שמש לחודשיים זה באמת מחיר גבוה.
כספי סוג הנזק :
לגרום לחברה לקחת אחריות למוצרים הנמכרים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה