פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה שלא נענתה בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי במייל לשירות לקוחות של אירוקה במייל הבא :

היי,
אני פונה אליכם בעקבות חוויה מאוד לא נעימה באירוקה עזריאלי.
קניתי בבמהלך חול המועד פסח 2 זוגות במסגרת מבצע אחד פלוס אחד באירוקה ראש פינה.
שבועיים לאחר מכן, במוצ"ש (לפני חג העצמאות) החלפתי אחד מהם בזוג משקפיים אחר (לקחתי את 11GU315602), יצאתי מהחנות וחזרתי לאחר חצי שעה לקחת זוג נוסף במסגרת המבצע של 64% אחוזים לכבוד יום העצמאות.
את אותו זוג שרשמתי את מספר הקטלוג שלו למעלה, רציתי במקור בצבע שחור (הדגם הזה הוא בצבע חום מנומר) ונאמר לי בחנות ברמת אביב שאוכל להחליף בסניף אחר.
ובכן הגעתי ביום חמישי לאחר יום העצמאות לסניף בעזריאלי. בהתחלה המוכר ואחראית המשמרת אמרו שאין את הדגם
ואז כשביקשתי שיחפשו היכן יש , הם שוב בחנו את החשבונית והתחילו עם תירוצים שסתרו את עצמם ואינם מתקבלים על הדעת.
מדוע איני יכולה להחליף את אותו דגם לצבע אחר ?
בנוסף בעוד אני שוטחת טענותיי בפני אחראית המשמרת היא פוטרת אותי במשפט : איזה ריסים מהממים יש לך, הם שלך ?
אני אשמח למענה קצת הולם יותר זה.
אגב, תהיו בטוחים שאחרי החוויה הזו, אני לא מתכוונת לקנות יותר באירוקה. חבל שאנשים לא לומדים להבין ששירות חשוב יותר מהכל

מאז קיבלתי מייל ממירית ארגמן - "מנהלת שירות לקוחות" אשר ביקשה ממני טלפון להתקשרות. כמובן שמאז לא שמעתי מהם, גם לאחר פנייה נוספת אליה במייל.

פשוט בושה שזו רמת השירות במדינה שלנו ועוד בחברה כזו שאמורה לכבד את עצמה ואת לקוחותיה קצת יותר מזה... מבזה ועצוב..

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה